Hêjayî gotinê ye ku di hin pîşesaziyan de lêgerîn û pêşandana drav ji hêla seyrûsefera rasterast ve û ya ku ji medyaya civakî tê tê derbas kirin. Rêbernameya analîtîk a Google - meriv çawa li ser bingeha daneyên ga-yê seyrûsefera malperê xweşbîn dike? ser bingeha daneyên bi ga-yê di serî de li ser bingeha analîzkirina metrîkên sereke yên wekî hejmara danişînan, hejmara bikarhêneran, rêjeya avêtinê, dema danişînê û rêjeyên veguheztinê ye. Li ser van daneyan hûn ê li ser bingeha van daneyan, hûn ê qadên ku divê li ser bên xebitandin destnîşan bikin.
维罗尼卡·西曼 şêwirmendê analîstê weronika simanedigital ev pêvajoyek e ku çav Daneyên Telegram êriya birêkûpêk û şirovekirina rast a daneyan hewce dike. Bi saya raporên berdest, em dikarin çêtir fam bikin ku bikarhêner ji ku derê têne û em çawa dikarin çalakiyên kirrûbirra xwe xweştir bikin da ku bêtir bikarhêneran bikişînin malperê. Lêbelê, girîng e ku meriv xwe bi hebûna hemî metrîkên gengaz bi hûrgulî nas bike da ku heya ku gengaz be agahdariya hêja û balkêş di derbarê seyrûsefera malperê de ji raporan derxîne. Rewşa trafîkê Di doza trafîkê de, di serî de balê bikişîne ser destnîşankirina kîjan kanalan seyrûsefera herî bilind û çêtirîn tîne (I.

E. Traffic di encama veguherînan de). Wan çêtir bikin ku potansiyela xwe zêde bikin. Di heman demê de kontrol bikin ka kîjan rûpelên zevî herî zêde seyrûseferê dikişînin û rêjeyên veguheztina wan çi ne. Li ser xweşbînkirina naverok û sêwirana van rûpelan bisekinin da ku ezmûna bikarhêner çêtir bikin û rêjeyên veguheztinê zêde bikin. Di heman demê de daneyên ji ga-yê bikar bînin da ku peyvên sereke û hevokên ku seyrûsefera organîk tîne nas bikin. Naveroka malpera xwe xweşbîn bikinmeta Naveroka malpera xwe, meta tag, sernav û lînkan xweşbîn bikin da ku rêza lêgerîna xwe baştir bikin û seyrûsefera organîk zêde bikin.
|